lördag 28 november 2015

Utvilad efter stess

Kom hem rätt sent igår från min kompis och skulle upp tidigt idag. Men trots det så vaknade jag för en gångs skulle pigg och pepp idag!! Har inte hänt på evigheter. Kanske stesoliden gjorde sitt? Önskade jag hade en till stess, men det har jag icke. Är hos mina föräldrar och tänkte innan jag åkte hemifrån "jag ska bara vara borta 2 nätter, så det behövs inge mer". Men.. Jag hade fel. Hade varit skönt att lugna ångesten men också att få vakna en till morgon piggelin och pepp.

Kom på idag vid halv 3 idag när jag var supertrött att jag hade glömt att ta min eftermiddagsdos av concerta.. Tar den annars 12:30-13:30. Har morgondosen redan börjat dala så kan inte eftermiddagsdosen rädda dalandet. Så skippade den, har tagit den vid den tiden tidigare också och visst jag piggnar till lite. Men kände att det inte var värt det idag, satsar hellre på min insomning ikväll. Kanske vaknar piggelin imorgon också? Stess har ju lång halveringstid, så hoppas det går an iallafall. Ett minihopp har jag iallafall.

Måste verkligen plugga nu, men orkar inte.. Vill hellre vara med mina föräldrar och umgås. Eller kolla efter en ny telefon. Mitt val blir nog häng med föräldrarna, sen framför TV:n när de har somnat haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar