söndag 4 oktober 2015

Självskador pga inläggningen

Det som gör mig ledsen med inläggningen förra veckan är självskadorna.. Att jag halkade dit igen. Jag som hade börjat smörja ärren för att hoppas att de bleknar bättre, och så skadar jag mig.. Jag kollade tillbaka på när jag självskadade, alla bilder jag har. Jag önskar att det såg ut som de första bilderna som togs -de som inte hade så mycket ärr. Jag vill ha bort ärren. Jag hatar mina ben.

Varför? Hur kunde jag falla dit igen, jag trodde aldrig att jag skulle trilla dit igen. Jävla skit. Jag hatar mig själv.

Hur mitt ben såg ut efter bältesläggningarna.. Då hade ändå personal lagt sig så att jag inte kunde gnida så mycket som jag ville. Jag kan säga att det fortfarande gör ont att gå i skor trots en vecka efter.




Jag måste plocka stygnen om ett par dagar, funderar på om jag ska gå till vårdcentralen, eller göra det själv.. Jag gör nog det själv. Lika bra, slippa skämmas inför någon annan.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar