fredag 9 oktober 2015

Slappna av en kväll

2 tentor gjorda den här veckan, förhoppningsvis så gick dem bra. Men kan jag slappna av? Neeej, för har tenta igen om 1,5 vecka.
Men ikväll, ska jag inte göra så mycket mer. Har tagit en stesolid för ett tag sen och ligger i soffan nu. Känner mig lite avdomnad, känns skönt.

Träffade läkaren idag och det blev lite medicinjusteringar. Men det som gav mig ångest är att han är hyrläkare och inte visste om han skulle vara kvar i vår.. Ångest på det!

Ligger och kollar på tv nu och det var rätt längesen sist. Känns skönt att slippa tänka på mitt eget liv utan se andras. Det sega är att jag ibland tänker "jag önskar jag hade deras problem". OM jag mår bättre i framtiden så ska jag se tillbaka på den pissiga tiden av mitt liv och njuta för att jag inte har så längre.
Det är en sån klyscha att skriva att under de bättre perioderna så uppskattar jag alla småsaker mer. Men man gör verkligen det, klyscha eller ej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar