tisdag 15 september 2015

Trillat dit igen

Den där spärren som jag hela tiden försökt stå emot lyckades jag inte med längre. Jag tog lite extra mycket tabletter i helgen och igår, inte farligt mycket. Men fortfarande.. Jag orkar inte längre. Jag orkar inte kämpa eller höra ett "vänta, det kommer bli bra" från vården.

Jag mår så dåligt, jag orkar egentligen inte plugga, gör ett halvtaskigt försök och hoppas innerligt att jag inte kuggar på allt för mycket. Jag vet ärligt inte hur jag ska fixa detta? Hade varit så mycket enklare om det hade varit uppsatser eller massa seminarier istället för tentor. Gaaah, blir knäpp på det här eller ja, blir knäpp på hela mitt liv egentligen. Vet inte riktigt om concerta är min grej heller, fastnar i saker och då framförallt telefonen i TIMMAR. Kanske något att lära bort? Vad vet jag, ska iallafall till sjuksköterskan imorgon och prata om medicinen.

Men detta med att jag halkade på att smått överdosera tabletter (ej de narkotika klassade, utan andra) gör mig besviken på mig själv. Men också på psykvården, jag har hela tiden sagt att det börjar närma sig.. Men de har gjort ingenting, är så fruktansvärd besviken på psykiatrin.
Jävla skitliv jag har.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar