torsdag 17 september 2015

Kommer läkaren förstå allvaret?

Tog en liten överdos med piller vid 14 tiden idag.. Sen stack jag till skolan och hade seminarium. Känner mig knäpp när jag håller på så. Men jag mår så dåligt att jag inte kan hantera mig själv. Vet inte vad jag ska ta mig till.
Ska träffa läkaren imorgon.. Vi får se vad som händer. Det som händer är väl ingenting. Eller att han säger att vi ska höja concertan sen blir det bra. Men det räcker inte! Jag behöver MER hjälp. Jag håller på att dö, dö i självmord. För så som det är nu så klarar jag inte mycket till.
Det som hindrar mig från att ta kål på mig själv är min familj. Framförallt skulle min sambo och mamma bli så ledsna. Jag vill inte göra dem ledsna.

Men jag orkar inte mer, och jag hoppas läkaren kommer förstå. Jag är så trött på att han inte lyssnar, jag tror att jag kommer skrika på honom. Det känns patetiskt att jag vet vad det kommer leda till det och att jag inte kan förhindra det. Jag vet innan hur jag kommer reagera, men jag kan inte göra något åt det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar