onsdag 9 september 2015

Doshöjning

Var hos sköterskan idag och pratade om concertan, kontrollerna togs och blodtrycket låg bra, så lättad!! Det har oroat mig sjukt mycket det där med blodtrycket.. Men men, nu vet jag att det ligger safe än så länge.
Men är fortfarande nojig att blodtrycket ska upp.. Är så rädd att detta ska få tas ifrån mig! Jag bara känner hur mitt liv skulle bli så mycket lättare med rätt dos av medicin.. Så pass nojig att jag inte vågar köpa busskort utan cyklar till föreläsningarna, fast det är pisskallt ute och jag tycker inte om att cykla när det är kallt.. Man kan ju tycka att det här är bra och det är det väl.. Men det är ju så kallt på mornarna nu, sen tycker jag inte ens om att cykla!! Men måste få denna vardagsmotion ändå..
Det låter nog superfjantigt, men jag har ångest på morgonen när jag ser kylan, hatar livet medan jag cyklar i det kalla/regniga vädret.

Aja, får se hur det känns imorgon med 2 tabletter concerta. Hoppas jag inte får huvudvärk bara, hatar denna concerta huvudvärk. Men annars så är den bra. Så nu kanske det blir lättare?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar