fredag 27 mars 2015

humörsvängningar

Mitt humör har verkligen varit upp och ner. På morgonen kan jag typ ha bestämt mig för att ta livet av mig för att några timmar senare så vill jag kämpa mot ett normalt liv. Tur att jag har boendestöd som kan stötta mig och vända mitt humör till det bättre.
Jag var hos smärtläkaren i onsdags och ja.. Jag blev mest besviken, hon sa att det inte fanns så mycket att göra.. Men fick utskrivet ett smärtplåster, norspan. Får se om det funkar. Någon som provat?
Sen kunde man väl höja en av medicinerna jag har nu och kanske prova en tredje.. Sen var det inte så mycket mer, utan typ smärtrehabilitering som var att gå hos psykolog eller sjukgymnast eller vad det var. Antar att det är för att lära sig acceptera sin smärta och lära sig kunna hantera den. Känner mig mest uppgiven.. Vill inte ha ont. Men har inte lika ont i ryggen och händerna åtminstone. Men nacken och huvudet värker..
Blev erbjuden ett jobb idag, wohooo. Sen såg jag i min mail att jag skulle ringa en annan som jag har varit på intervju hos, men det mailet var skickat i onsdags, ska ringa på måndag. Hoppas det inte är försent bara. Så kanske ett till jobberbjudande? Aja, är glad att det har vänt till det positiva på jobbfronten.

Nu sjunker mitt humör igen, var på rätt bra humör för en halvtimme sen, nu vill jag lite halvt dö. Är så trött på dessa svängningar.

Borde betala mina räkningar idag.. Men orkar inte.. Men måååste verkligen, har en försening, så ska försöka leta rätt på min bankdosa. Så skiten blir gjord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar