tisdag 24 mars 2015

Fint väder = ångest

Var hos läkaren igår och det kändes helt okej, blev några medicinändringar och dem kändes rätt okej.
Sen ska jag få träffa läkaren var tredje vecka istället och det känns bra, känns skönt att få uppföljning på min medicinering oftare. Sen är han väldigt duktig också, men kanske ska sluta till hösten. Vill inte att han slutar.

Idag mår jag inge vidare, vill ligga i sängen och sova bort hela dagen. Men kan inte för har ett viktigt möte kl 13 och var precis hos synsam. Så nu sitter jag på donken (värdelösa mig). Har ganska ont för tillfället i nacke/rygg och det gör inte saken bättre. Var värdelös igår och skar i ett gammalt sår, vill bara få upp skiten så jag kan få ångestlindring på det sättet, inte bra. Men bryr mig inte, bryr inte om mig själv, för jag suger, jag klarar ingenting.

Jag mår sämre nu när det blir finare väder, för vädret matchar inte mitt humör. Alla blir glada och tror att jag ska må bättre, men jag mår bara sämre för det antas att det ska bli bättre för att det är fint ute, men det blir tvärtom. Jag orkar inte. Usch för det här livet.
Funderar på att börja lösenskydda vissa inlägg, men det går inte på blogspot. Så kanske får byta portal, får se hur jag gör.

1 kommentar:

  1. Kramar till dej, och vad skönt med tätare läkarkontakt!

    SvaraRadera