måndag 30 mars 2015

kontrollbehov

Har varit helt värdelös på att skriva här. Men har varit superstressad framförallt över jobbdelen. Det verkar som om det har löst sig, men man vet aldrig. De kanske ångrar sig som de andra gjorde. Så är himla orolig.
Sen är jag orolig över den neuropsykiatriska utredningen. Den börjar ju nästa vecka!! Vad kommer den egentligen visa? Åhh, jag hatar att inte veta, vill ha kontroll. Vill veta vad som är fel med mig eller vad som inte är fel.
Sen har de skjutit upp den dagen som jag kommer få diagnosbeskedet med en vecka. Så nu är det 3 veckor innan jag kommer få reda på diagnos istället för 2 veckor. Jag vill veta nu!

Det smärtstillande plåstret jag fick utskrivet har hjälpt lite, är så glad över det. Men det har varit lite jobbiga biverkningar. Fått lite huvudvärk, illamående, vart förstoppad. Hoppas det är övergående. Har också känt mig lite gladare sen jag började med plåstret.
Sen har min nya sömnmedicin nitrazepam hjälpt jättemycket med sömnen. Jag sover mycket djupare och känner mig någonlunda utvilad när jag vaknar. Behöver heller inte vila lika mycket på eftermiddagarna längre.
Självskadandet har inte skett så jättemycket på sistone, det är väl bra. Men suget börjar komma tillbaka, inte lika bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar