tisdag 24 februari 2015

Tidigt

Vaknade fem imorse och kunde inte somna om.. Så nu har jag ätit frukost och väntar på boendestödet som ska dela medicin. Sen efter lunch ska jag träffa läkaren.. Hoppas det går bra. Vet att han ska öka dosen på en av medicinerna sen om han gör något mer vet jag inte..

Börjar oroa mig för jobbintervjun imorgon, hoppas det går bra.. Så kan jag ha ett sommarjobb efter sjukskrivningen. Vet dock inte riktigt vad jag ska säga om sjukskrivningen.. Men hittar väl på något vettigt hoppas jag.
Sen kommer det eviga tjatet om såret, lättade på förbandsbindan innan jag skulle lägga mig igår och såg då att det hade blödigt igenom bomullen.. Woho.. Hoppas jag lyckas lösa det på något sätt tills imorgon.

2 kommentarer:

  1. Funderar också hur jag i framtiden ska förklara sjukskrivningen o_O antar att det bästa är att vara helt ärlig. Börjar man hymla blir det nog bara konstigt! Nyfiken på hur det gick för dig!

    SvaraRadera