lördag 28 februari 2015

Inga normala reaktioner

Har inte orkat skriva. Har mått skit, intervjun gick inge vidare, hon berättade om verksamheten osv och sa till sist att de vikarier som var där förra året ville komma tillbaka så hon kunde inte erbjuda mig något. Kändes helt värdelöst att gå dit då, blev ledsen.
Sen har jag bara varit allmänt skittrött och mest inte velat någonting. Det har varit lite krångel med boendestödet så jag var jätteledsen. Precis innan läkarbesöket också fick jag reda på det, nu löste det sig till slut. Men jag ville typ lägga mig framför tåget, ingen normal reaktion. Det vet jag ju i efterhand men där och då så styr känslorna. Så grät på läkarbesöket, hatar när det blir så. Framför allt när det är någon läkarkandidat med. Brukar tänka ibland att mina problem inte är så stora, att jag är rätt normal ändå. Men vid läkar/psykolog besök blir det så svart på vitt att jag inte är så jävla normal. Även när jag kollar på mina ärr, men det försöker jag undvika. Så händer då och då att jag gråter då, när jag faktiskt inte gråter särskilt ofta annars.

Men vid läkarbesöket blev det så att ena medicinen höjdes. Så från och med måndag så är jag förhoppningsvis lite mer smärtlindrad. Ville byta benso också, men läkaren var lite svårtflirtad på det planet, men vi skulle prata om det igen nästa månad.
Usch mår så himla dåligt nu, ska nog gå ut och ta lite luft.

3 kommentarer: