tisdag 13 januari 2015

hoppet om hjälp

Har varit en jobbig dag idag, haft en tryckande jävla ångest. Igår var jag duktig som pallrade mig ut trots suget på att skära mig. Idag, inte lika duktig. Skar typ ett litet snitt, bara för att lätta på trycket. Efteråt fick jag ångest för att jag känner mig patetisk som bara inte gör det djupare och längre. Så jävla stört tänkande.

Ångesten börjar bara bli värre, det går inte att trycka ner den med stesolid. Jag känner mig aldrig glad. Men ångesten som kommer över mig nu är så mycket värre än förut. Varför vet jag inte. Jag vill bara karva i mig, eller dö. Typ.
Ska träffa psykologen på fredag. Jag vill så gärna att hon hjälper mig, att hon kommer på nått som kommer göra att allt blir lite bättre, nu. Men det hoppas jag ju varje gång..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar