onsdag 19 november 2014

Vill sluta men samtidigt inte

Mår förjävligt idag med, spydde för några timmar sen, hoppas det är en matförgiftning och att jag inte är gravid. Skulle vara helt hemskt om det var så.

Känner att jag vill fortsätta karva i mina ben, lika djupt som igår eller ännu djupare, men är inte själv idag så går inte, kanske lika bra. Kanske känns bättre imorgon eller till helgen, isåfall hoppas jag karvandet inte blir lika djupt. Eller kanske inget karvande alls.

Den jobbiga känslan jag har är att samtidigt som jag vill sluta skära mig så vill jag samtidigt inte det. För det är det enda jag har som botar ångesten en aning. Men det mest patetiska med att inte vilja sluta är uppmärksamheten, ju djupare jag skär desto större uppmärksamhet får jag från vården. Jag vill märkas, negativ uppmärksamhet är fortfarande uppmärksamhet. Är en så jävla patetisk borderline tjej.

Har sån jävla ångest idag. Fixar inte det här mer. Vill ha en medicin som hjälper ffa mer benzo. Men samtidigt vet jag att benzo inte är lösningen. Sen är min läkare så jävla motvillig till mer benzo. Hoppas han förstår nästa vecka hur illa jag mår, annars vet jag inte vad jag ska ta mig till, förstår ingen så vill jag inte leva mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar