söndag 23 november 2014

Svängigt

Idag har verkligen mina känslor hoppat upp och ner. Vaknade och mådde helt okej. Sen gick vi en promenad och när vi kom tillbaka var jag så sjukt trött, sov en stund och vaknade av och till. Mådde fruktansvärt dåligt, fortsatte må dåligt och grät av och till för jag orkade verkligen inte leva. Kände mig helt apatisk och ville ta alla mina alvedon för att dö.
Men min fina skulle iväg och åka med bilen för att fixa en grej. Han tyckte jag skulle följa då jag brukar bli på bättre humör efter att ha åkt bil. Det blev jag, så efter vi kom hem igen så har jag mått ganska bra. Är fortfarande på bra humör, har skickat ett formulär till försäkringskassan sen jag var sjukskriven i somras. Fixade med CSN så att jag skulle få lån en månad. Försöker undvika lån så gott det går, men med tanke på att jag håller på att gå under med bara skolan så är inte extrajobb att ens tänka på.
Sen har jag fixat lite med skolan, skickat mejl och även pluggat. Känner mig stolt över mig själv idag. Borde dock ha pluggat mer, och inte ätit så jäkla onyttigt men allt ska väl inte bli perfekt under en dag.

Hoppas kvällen går lika bra, att jag fortsätter vara någonlunda ångestfri. Har dock sån jävla värk i huvudet och nacke att det tar kål på mig, vill verkligen inte att värken drar ner mig idag. En dag kan jag väl åtminstone må okej.
Men mina svängningar är ju ett typiskt borderlinedrag, det är väl bara att acceptera fast jag hatar det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar