måndag 24 november 2014

Hur?

Det har inte varit någon bra dag idag. Lyckades inte somna på min imovane, så jag somnade jättesent och vaknade kanske en halvtimme innan klockan ringde.
Det var kämpigt att gå i skolan, känner mig så himla ensam. Alla har någon men jag har ingen, är så fruktansvärt ensam.

Var jätteledsen när jag kom hem idag, det blev bråk med sambon, vilket gjorde att jag mådde ännu sämre. Skar mig sedan i benet, i såret jag tidigare skurit mig i. Blev ännu djupare idag, ingen enorm skillnad men fortfarande en skillnad och det är skillnaden som gör att jag mår lite bättre. Jag vill att det ska bli djupare och djupare, jag vill blotta mina senor.
Jag vet hur sjukt det är, men tyvärr är det så jag känner och jag börjar komma närmre målet. Målet som egentligen är vidrigt, men jag vet inte hur jag ska hindra mina känslor och handlingar.

Jag inser mer och mer hur sjukt det är, att jag kan få ner en stor del av tops inuti mig. Men hur ska jag göra för att stoppa mig? Få mig att må bättre?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar