lördag 22 november 2014

Gym och tejp

Mår sådär idag. Inte kaosdåligt, men dåligt. Har åtminstone vart lite duktig idag och hasade mig till gymmet och tränade. Gick inte ens till donken för att köpa något gott, som en paj eller lökringar...
Träningen gick okej, tränade en halvtimme på crosstrainer det var extremt tungt då jag knappt har rört på mig den här veckan, sen också lite styrka. Måste bli bättre på att röra på mig, försöka komma ut och gå iallafall varannan dag. Vill ju så gärna bli smal. Ser ut som ett jävla fetto.
Mitt sår som jag gröpte igår började blöda lite när jag tränade, anade innan att det skulle börja blöda lite, var jobbigt.

Köpte tejp idag på apoteket som man kan använda för att tejpa ihop sår. Dock stod det små sår, undrar vad deras definition av små sår är. Dock så är det väl inte lika bra som tejpen de har på närakuten som de använder. Känner mig också patetisk som måste köpa tejp för att jag ev. kommer skära mig.

Ångesten började komma krypandes, känner att det börjar bli jobbigt. Ska nog iväg och vila lite nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar