torsdag 27 november 2014

jobbig dag

Haft en ganska jobbig dag idag, somnade halv 2 inatt och vaknade halv 8 när det var dags för boendestödet att låsa ut min medicin. Sen var det dags för skola och jag hade sån ångest. Var en praktisk lektion och man skulle dela in sig två och två. Jag blir alltid utanför... Men vi var ett jämnt antal så jag var inte själv, så jag hamnar alltid med den som också inte riktigt har kommit in i gruppen heller. Är alltid så, jag får aldrig "connection" med någon, är alltid den som är utanför och inte har kommit in i gruppen. Blir så ledsen att jag inte kan bli vän med människor, att jag inte vet vad jag ska säga, att jag inte vet hur man blir vän med någon.

När jag kom hem idag sen så var jag både trött och ledsen så jag gick och la mig och vilade en stund, efter det så fick jag en sån himla ångest. Vilket gjorde att rakbladet kom fram igen, fast jag inte ens ville göra illa mig idag. Gick en promenad efteråt, men hade skurit ett nytt sår som blödde en himla massa och när jag var på ICA så kände jag blodet började rinna under strumpbyxorna... Usch hatar att det blir så.

Imorgon har jag tenta... Tror jag kommer misslyckas. Orkar inte längre, har ingen kraft.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar