lördag 29 november 2014

Jag är en belastning

Ligger i sängen nu och vill inte gå upp, boendestödet kom 8 och lämnade de nya medicinerna. Önskar jag hade kunnat somna om. Känner mig också värdelös sen tentan. Lyckas aldrig med något. Är ledsen också för att jag alltid har dåligt med pengar. Att jag gör att min sambo mår dåligt för att  jag är så pass ostabil. Att han inte vågar lämna mig ensam, definitivt inte efter en tenta då han vet att jag då skulle skära sönder mina ben, jag är en belastning. Att jag förstörde vår kväll igår, planen var egentligen att äta ute, men istället grät jag i 2 timmar. Jag är en sån himla värdelös person.

Det positiva är att vi iallafall ska äta ute ikväll.

5 kommentarer:

  1. Du är inte värdelös. Och speciellt inte för att du misslyckades på en tenta! Misstag gör alla, det är så vi lär oss! :) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är ju så.. Att alla gör misstag, men ändå så hatar jag misstagen jag gör :(
      Kram

      Radera
  2. hoppas du mår bättre snart. Tentor är aldrig enkla så det gör dig verkligen inte till en misslyckad person.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det känns bara så hårt när jag verkligen hade kämpat för att klara den här tentan :(

      Radera
  3. Hej! Jag har behövt sätta lösenord på min blogg efter en incident (kommer skriva om den senare idag) så om du vill fortsätta följa mig så får du maila mig (anjolin@live.se) att du är du (din bloggadress) och be om lösenord. Jag kommer fortsätta följa dig om jag får?
    Kram

    SvaraRadera