fredag 19 juni 2015

Kärring

Jag kommer inte få någon stesolid som jag kan ta vid behov då min ordinarie läkare är på semester och den läkaren som då skulle skriva ut sa att alla andra läkare jag hade haft aldrig skulle ha skrivit ut benso överhuvudtaget och att alla dem hade dragit felaktiga slutsatser.
Det är en heldel som har skrivit ut och hon verkar ju tro att hon är "The one".
Så jag vet ärligt talat inte hur jag ska fixa sommaren.. Jag har gått från sjukskriven till nästan 100 % jobb. Ville bara säga "jävla kärring" till henne, jag är inte ute efter benso på det sättet, men hade helt klart föredragit om den förändringen hade skett under sjukskrivningen och inte när massa förändringar sker. Som med jobb osv, jag vill ha bra referenser och det kommer inte komma om jag blir sjukskriven mitt under semesterperioden. Får försöka stå ut. Ska träffa min ordinarie läkare i agusti, får se vad han säger.. 

1 kommentar:

  1. Förstår din ilska och frustration här. Sommarmånaderna är sällan rätt att ändra i mediciner, just för att alla inom vården man "känner" har semester så inget blir rätt. Man blir så trött på vården emellanåt, alltid något som ska krångla... Men det ska gå!
    kramar

    SvaraRadera