lördag 7 mars 2015

skada skada skada

Mår så jävla pissigt. Har megaångest och vet inte vad jag ska ta mig till. Vill ta tabletter. Skära i gamla sår, för skär jag nya sår blir det alldeles för djupt och sist så träffade jag en pulsåder så det sprutade blod, inte roligt att ta hand om. Gamla sår blöder inte så fruktansvärt mycket iallafall. Sen verkar folk inom vården, iallafall när jag var inlagd bli oroligare för när jag karvar i gamla sår, och det triggar på något sätt att satsa på de gamla såren. För jag vill ju skada mig så mycket som möjligt. Men inte idag, för idag är jag inte ensam hemma.

Men en bra sak. Min medicin mot nervsmärta fungerar. Äntligen så får jag ett läkemedel som funkar. De börjar gå mot att de tar hand om mina problem och inte mina symtom på problemen. Men det tog ett jävla tag innan jag fick medicinen, Väldigt mycket tjat. Sen blir det bättre om jag söker på läkemedel för att hitta det som fungerar, de jag kommer med exempel på fungerar bättre än läkarnas förslag. Är det inte deras jobb att hitta mediciner som fungerar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar