tisdag 10 mars 2015

jävla sjukskrivning

Har mått så fruktansvärt dåligt.. Eller ja, enormt nedstämd. Allting som jag har gjort har jag blivit nedstämd av, jag kämpar men det går inte.
Jag tog bort en medicin själv för att spara på.. Och nu inser jag att det var en dålig idé, tror faktiskt den medicinen fungerade.. Så får börja sköta mig igen. Sen har jag börjat ta medicinerna senare än vanligt, vilket jag också tror påverkar.. Jag kan inte hålla på så med mediciner..
Sen håller jag på och söker lite sommarjobb.. Så att jag har något att se fram emot i sommar när sjukskrivningen är över. Men det är så svårt, för sjukskrivningen sätter såna jäkla käppar i hjulet för mig. Det är ett jobb som jag verkligen vill ha. Arbetsgivaren vill ha mig, men är så himla tveksam pga att jag är sjukskriven just nu. I slutet på veckan ska hon iaf säga om jag får jobbet eller inte.. Hoppas så mycket på att jag får det. Snälla snälla snälla att jag får det.

Men annars då? Just nu är jag mest sugen på att skada mig. Bajs, allt suger. Funderar på om jag ska ta en stesolid eller inte. Jag har 50 mg per vecka. Jag tar i de allra flest fall 10 mg per gång (max får jag ta 20 mg) vilket innebär att 2 dagar i veckan så har jag ingen stesolid att ta... Nu när jag mår så dåligt så måste jag prioritera vilka 2 dagar den här veckan jag inte ska ta någon, svårt det där. Hm, bestämmer mig för att jag ska skippa idag, får nöja mig med att jag ska äta god middag och dricka cola, skulle vara skönt med stess för att sega när tankarna. Men nej, inte idag.

2 kommentarer:

  1. Jag är också usel på att sköta medicinerna. Om jag inte tar min Lyrica som jag ska så känner jag av det direkt, men ändå slarvar jag med att ta den

    SvaraRadera