måndag 22 december 2014

Gårdagen

Var rätt okej igår, men lite segt var det också, tråkigt med drama och jag kände mig utanför. Blev ganska så rejält full i början av kvällen, såg inte ens vad jag tog för mat haha.. Kräktdes en stund efter maten, åt lite mer och kräktes en stund efter det också. Men vid nio så klingade den värsta fyllan av, sen vågade jag inte dricka mer för jag ville inte spy.
Men men, var okej ändå och nu mår jag helt okej, mådde illa imorse men det har gått över.

Har dock inte sovit något typ, vågade inte ta min stilnoct då jag hade druckit. Har läst på flashback att man kan typ mörda någon med den kombon.. Såå är lite sliten. Flashback är väl inte den bästa källan men lika bra att inte blanda.

Men jag slog i mina vrister och jag hade så jävla ont inatt. Både att jag inte hade tagit min insomningstablett och smärtan gjorde natten outhärdlig. Ont idag också och ska linda benet som har fem sydda sår när jag kommer hem, gillar inte att klaga när jag har orsakat såren själv. Vill bara att mamma inte ska se att mitt ena ben är lindat och fråga vad som hänt.. Hon vet inget om självskadandet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar