söndag 30 november 2014

skar mig ändå

Misslyckades och skar mig ändå.
Tyckte det var ett rätt litet sår, men det tog verkligen tid innan det slutade blöda, blödde mer än vad mina tidigare ihopsydda sår har gjort. Skumt.
Så fort jag inte har benet i högläge så blöder det igenom allt, väldigt störande.

Hoppas jag har en bättre dag imorgon, men känner mest bara ångest, ännu en dag att vakna till... Läkaren bytte ut min imovane mot stilnoct och natten som var, var den första natten med dem. Innan jag somnade blev jag så lugn. Ville egentligen gå upp för jag mådde bra, men sov istället. Var nog lika bra, vill inte bli beroende på det sättet. När jag tar stesolid för många dagar i rad så börjar jag tillslut känna jättemycket ångest och får lite influensa symtom, tror det beror på att min kropp vill ha högre doser. Då tar jag break på 1 dag eller 2, för jag är livrädd att hamna i ett beroende. Kortsiktigt mår man ju bättre, men bara av den lilla abstinensen jag får blir jag avskräckt, för jag vet att det bara kommer bli värre.

1 kommentar:

  1. Benso är inte att leka med. Men åh så härligt!
    Kram Borderlinea

    SvaraRadera