fredag 12 december 2014

Varför finns ingen quick fix?

Var hos husläkaren idag med min psykolog. Det gick okej, han skulle skicka en remiss till smärtcentrum men han visste inte om de skulle ta emot den, sen prova sjukgymnastik igen.. Det är väl värt det en chans till antar jag. Var väl inte på så bra humör efteråt ändå, vill så gärna ha en "quick fix" men får väl acceptera att det inte finns någon..

Sen måste jag bara skriva. Jag blev godkänd på tentan!!!! Lycka!!! Fast det var en liten tenta så är jag superglad ändå :D Tentan på måndag kommer förmodligen inte gå så bra.. Men får nöja mig med det lilla iallafall.
Sjukt ovärt var att jag skar mig typ 10 min innan jag läste det. Så nu sitter jag här i badkaret och väntar på att det ska sluta blöda. Köpte något grejs på Apoteket i veckan som skulle göra att sår skulle sluta blöda, det funkade inte. Köp inte är mitt tips.

Ikväll kommer jag sova ensam, har sjuk ångest bara jag tänker på det.

2 kommentarer: