lördag 20 december 2014

Misslyckande

Min morgon började bra, hade sovit ut och vi hade bra sex, trodde att resten av dagen skulle bli okej iallafall. Sambon ska iväg på julbord som jag inte var sugen på att följa med på. Så jag tog en promenad, men ju mer jag gick desto värre ångest fick jag, marken började röra på sig pga att jag hade så mycket ångest. När jag väl var hemma så försökte jag distrahera mig men ändå hamnade jag i badkaret med ett rakblad. Tycker jag är så himla värdelös som inte kunde hålla tillbaka det. Han var orolig att det skulle hända idag igen och jag trodde att jag inte skulle göra det. Vågar inte berätta idag. Väntar på bussen nu då jag ska till närakuten idag igen. Såren måste tejpas eller sys. Ångesten är mindre nu efter jag skar mig.. Usch känner mig så dålig att jag inte kan hålla tillbaka det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar